Cu cit te implici mai mult in ceva mai mare ca tine, cu atit vei avea mai multa energie in ceea ce faci. (Norman Vincent Peale)  
                         Cine?            De ce?           Ce?            Cum?            Resurse
 
              Abordare
              Parteneri si prieteni
              Experienta si referinte

              Cauta

GO

        Noutati

        limba romana RO  I  english language EN

De ce?

Experienta si referinte

Firma Philean Consult SRL este infiintata legal in sept. 2005, dar activitatea propriu-zisa a inceput in vara anului 2006.

Printre activitatile din 2006 se numara:

-  Consultanta pentru identificarea problemelor si a prioritatilor de actiune pentru imbunatatire:

  • TehnoWorld Falticeni

  • QCERT Suceava

-  Colaborare pentru derularea serviciilor de training in Lean Manufacturing

  • Asociatia Expertilor Lean din Romania

-  Participare la procesele de autorizare a cursurilor de managementul proiectelor pentru:

  • PIPMM Bucuresti

  • Romarketing Oradea

Experienta de care beneficiaza Philean Consult SRL vine din activitatea de peste 20 de ani a asociatului majoritar in domeniu productiei, proiectarii de procese si fluxuri tehnologice, managementului calitatii si de peste 10 ani in managementului proiectelor, precum si ca trainer din 1995.

Principalul scop al crearii firmei Philean Consult SRL a fost furnizarea de servicii complexe in domeniul imbunatatirii performantelor, umane, organizationale sau tehnice, prin strategia de a selecta si imbina diferitele elemente relevante (adecvate fiecarei organizatii) specifice sistemelor de management existente (Lean Manufacturing, TQM, Modelul European de Excelenta, sistemul de managementul calitatii, metodologia "Investor in People", rezolvarea creativa a problemelor, responsabilitatea sociala si altele) si de a promova crearea unui mediu favorabil in fiecare firma interesata, pentru aplicarea metodologiei de rezolvare a problemelor si pentru eliminarea cauzelor neplacerilor sau a asteptarilor neindeplinite.

Cīteva detalii despre evolutia profesionala si dorintele fondatorului, directorului si mentorului firmei Philean Consult SRL:

-          1985 - 1988: inginer, specializarea Aeronave (promotia 1985 a Facultatii Aeronave din Bucuresti), cu activitate de inginer tehnolog la IAR Brasov pentru prelucrari de profile subtiri din metale si materiale compozite

-          1988 - 1994: inginer industrial si responsabil calitate in cadrul unui institut de proiectare de intreprinderi productive - specializare pe industria auto si industria de produse speciale. A fost o perioada de vizite la intreprinderi, de analiza, proiectare si imbunatatire de fluxuri tehnologice de diferite tipuri, inclusiv dimensionarea de capacitati de productie, imbunatatirea modului de amplasare si operare a echipamentelor de productie, reorganizarea activitatilor de control pe flux.

-          1994 - 1996: expert in echipa CNFCMAC - Centrul National de Formare, Consultanta si Management pentru Asigurarea Calitatii, infiintat la initiativa Institutului Roman de Standardizare, ca urmare a transferului de know-how de la AFNOR. A fost o perioada de colaborare la crearea unei strategii nationale pentru imbunatatirea calitatii in Romania, de participare la numeroase serii de cursuri de pregatire in managementul calitatii pentru sute de participanti din intreprinderi din Romania, dar si de contact cu metodele folosite in Franta, in SUA si Japonia in domeniul standardizarii si controlului proceselor.

-          1996 - 1997: trainee si trainer in domeniul managementului mentenantei industriale, in cadrul incercarii firmei GAME din Franta de a dezvolta un centru ROGAME in Romania, pentru reorganizarea functiei "Mentenanta" in intreprinderile productive. Piata din Romania nu era insa pregatita acum 10 ani pentru astfel de servicii, care asigura dezvoltarea intensiva a capacitatii de productie si disponibilitatea intreprinderii pentru a satisface cerintele clientilor. Tragic este ca si astazi multe intreprinderi din Romania irosesc resurse, au capacitati supradimensionate de productie (spatii, echipamente si oameni) care sa le permita sa acopere efectele variatiilor anormale ce apar in lipsa asigurarii conditiilor pentru realizarea unor procese controlate si stabile. In lunile petrecute in Franta pentru pregatirea in domeniul managementului mentenantei, valoarea adaugata a venit din vizitele la intreprinderi de productie de diferite niveluri de complexitate - de la fabrica IBM de procesoare de linga Paris, pina la furnizori de produse pentru centralele nucleare, producatori de filme fotografice, furnizori de programe informatice pentru simularea si controlul proceselor de productie, firme de servicii de mentenanta. Lectia invatata a fost ca nu anul de fabricatie si complexitatea echipamentelor de productie asigura performantele dorite, ci cultura organizationala si modul de management al resurselor disponibile.

-          1998 - 2001: trainer si initiatorul activitatii de management de proiect intr-o firma de consultanta din Bucuresti, in domeniul managementului calitatii. A fost o perioada de acumulare de experienta, prin aprofundarea cunoasterii pietei de consultanta din Romania si a principalilor actori in domeniu, dar si de implicare in proiecte nationale si internationale, ceea ce a produs o deschidere catre alte sisteme de management si avantajele lor: TQM, IIP si Modelul European de Excelenta.

-          2001 - 2006: directorul departamentului de proiecte al unei confederatii patronale nationale. A fost o perioada de dezvoltare organizationala - prin crearea si consolidarea departamentului si gestionarea implicarii in circa 30 de proiecte cu finantare din fonduri europene. Dar adevarata valoare adaugata a fost colaborarea cu zeci de parteneri europeni si cu numeroase intreprinderi din toata tara, ceea ce a insemnat acces direct la cunoasterea situatiei lor si observarea schimbarilor si a efectelor acestora in diferite domenii si medii de activitate. Tot in aceasta perioada a avut loc intilnirea cu Lean Manufacturing.

-          2001 - 2006: colaborare ca trainer si consultant cu diferite organizatii si firme de consultanta (QAkademia, RENAR, AG PITT, INDCONSULT, QCERT, ECIPA) pentru diferite misiuni - legate de rezolvarea problemelor cronice, managementul proiectelor, formarea formatorilor, comunicare, imbunatatirea calitatii.

-          Din 2006 - director Philean Consult SRL.

Acesta a fost traseul profesional de pina acum. In 1995 a avut loc "iluminarea" si a inceput cautarea pentru cristalizarea unei abordari integrate a conceptelor legate de imbunatatire.

Elementul declansator a fost participarea la un curs de "train for trainers" - nu atit tema in sine, ci intilnirea cu un om care a reusit in 5 zile sa schimbe modul de gindire de-o viata prin intrebari care au avut ca scop auto-cunoasterea si gasirea factorilor proprii de motivare.

Iar apoi, pe fundamentul pregatit de cunostinte si diferite experiente - pornind de la cerintele sistemului de managementul calitatii, prin integrarea principiilor de imbunatatire continua a calitatii - dezvoltate de Juran pornind de la conceptul japonez numit Kaizen, continuind cu managementul mentenantei, reducerea pierderilor prin Lean Manufacturing, gasirea de solutii creative prin TRIZ, implicarea tuturor in TQM, TPM, IIP sau modelele de excelenta -, a aparut Philean Consult SRL.

Exista consultanti buni si firme de consultanta renumite in unul sau mai multe din domeniile specifice acestor modele. Cu ei isi doreste sa poata colabora Philean Consult SRL. Dar, in acelasi timp, doreste sa fie integratorul acestor abordari - astfel incit sa provoace imbunatatirea la nivel organizational pe baza schimbarii de atitudine la nivel personal a celor cu care intra in contact. Iar odata creat climatul favorabil pentru schimbare, prin aplicarea instrumentelor de lucru posibile, vor aparea cu siguranta rezultate imbunatatite prin actiuni Philean.

Contactati-ne pentru mai multe detalii.

 
   

Sus in pagina

 
   

Cine ?            De ce ?           Ce ?            Cum ?            Resurse

 
   

Termeni si conditii

design by adVice